multiblog.hu család tagja

tejcsoki.hu

Tegnap miközben a bevásárlásomat intéztem, megakadt a szemem az egyik nagy multicég polcain lévő akciós pultokon, ahol a húsvéti csokinyuszik tömege leárazva várja, hogy végre megvegye valaki őket.

Olyan hihetetlen akciók vannak, hogy például egy húsvét előtt kapható minőségi csokoládé nyuszi, és tojás csomag akár 1000-1500 Ft-ba is kapható volt, most mindössze 120 forintért szinte könyörögnek, hogy vegyem meg a megmaradt terméket.

De vajon meddig lehet ezt fokozni? Na és mi a helyzet azzal a legendával, hogy a csokimikulás átalakul csokinyuszivá, és fordítva?

Hazánkban a szezonális édességek forgalma évről évre változik. Míg a húsvéti termékek forgalma jelentős visszaesést mutat, addig a karácsonyi „csokoládéláz” egyre erősödik. A rendelkezésre álló – 2017-es – adatok szerint a csokoládémikulás-forgalom 435 tonna volt, ez több mint nyolcmillió darab eladott figurát jelent. Az ünnepi édességek 46 százalékát azon a karácsonyon hipermarketek, 54 százalékát egyéb üzletek adták el.

Ha népszerűség szerint rangsoroljuk a szezonális karácsonyi édességeket, akkor a csokoládémikulás a sztár, a második helyen a szaloncukor áll. Az egyéb figurák kerülnek a harmadik helyre, utána következik csak az adventi naptár – írja a hirado.hu

Nektek mi a véleményetek?

Kövessetek minket a facebookon is!


Itt Bloggerbirodalom épül!
Csatlakozz te is!